ملکیت

کار ٹیکس شدہ ہے یا نہیں یہ کیسے چیک کریں (اور اگر نہیں ہے تو کیا ہوتا ہے)

کسی بھی UK کار کی ٹیکس اور MOT کی حالت چند سیکنڈ میں مفت چیک کریں، SORN کو سمجھیں، اور جانیں کہ استعمال شدہ کار خریدتے وقت ٹیکس اب منتقل نہیں ہوتا۔

کے ذریعے Motoflyاپ ڈیٹ شدہ 3 منٹ میں پڑھیں

یہ گائیڈ انگریزی اصل سے ترجمہ کی گئی تھی اور درستگی کے لیے جانچی گئی تھی۔ برطانوی قوانین اور قیمتیں لاگو ہوتی ہیں۔ انگریزی ورژن پڑھیں

گاڑی کا ٹیکس (سرکاری طور پر Vehicle Excise Duty، عام طور پر سڑک ٹیکس یا کار ٹیکس کہا جاتا ہے) UK بھر میں ANPR کیمرے سے خودکار طور پر چیک کیا جاتا ہے۔ غیر ٹیکس شدہ کار چلانے سے جرمانہ کا خطرہ ہے، بدترین صورت میں کار کو کلیمپ کیا جا سکتا ہے یا ہٹایا جا سکتا ہے۔ چیک کرنے میں دس سیکنڈ لگتے ہیں۔

کسی بھی کار کی ٹیکس کی حالت چیک کریں

  1. GOV.UK گاڑی انکویری سروس کھولیں۔
  2. رجسٹریشن نمبر درج کریں۔
  3. آپ دیکھیں گے کہ کار ٹیکس شدہ ہے یا نہیں اور کب ختم ہوگا، آیا MOT درست ہے اور کب ختم ہوگی، اور بنیادی تفصیلات جیسے میک، رنگ، انجن کی سائز، ایندھن اور پہلی رجسٹریشن کی تاریخ۔

Motofly پر، ہر فہرست میں DVLA کا وہی ڈیٹا ٹیکس اور MOT کی حالت کے بیج کے ساتھ دکھایا جاتا ہے، تاکہ آپ براؤز کرتے وقت اسے دیکھ سکیں۔

ٹیکس کار کے ساتھ نہیں آتا

اکتوبر 2014 سے، گاڑی کا ٹیکس منتقل نہیں ہوتا جب کار بدل جاتی ہے۔ جس لمحے فروخت کنندہ DVLA کو فروخت کی اطلاع دیتا ہے، ان کا ٹیکس منسوخ کر دیا جاتا ہے اور باقی مہینوں کی رقم ان کو واپس کر دی جاتی ہے۔

اس کا مطلب ہے کہ خریدار کے طور پر آپ کو کار کو خود ٹیکس کرنا ہوگا اس سے پہلے کہ آپ اسے چلائیں۔ آپ لاگ بک سے سبز "نیا مالک" سلپ (V5C/2) استعمال کر کے آن لائن یا فون کے ذریعے یہ کر سکتے ہیں، اور یہ کچھ منٹ میں ہو جاتا ہے۔ فروخت کنندہ کو بتائیں کہ آپ اسے اسی دن کریں گے تاکہ کوئی غلطی سے غیر ٹیکس شدہ کار نہ چلائے۔

SORN کیا ہے؟

Statutory Off Road Notification (SORN) DVLA کو بتاتا ہے کہ کار استعمال میں نہیں ہے یا عوامی سڑک پر نہیں ہے۔ SORN کار کو ٹیکس یا MOT کی ضرورت نہیں ہے، لیکن اسے نجی زمین پر رکھنا ہوگا جیسے ڈرائیو وے یا گیراج۔

اگر ٹیکس چیک میں فروخت کے لیے کار میں "SORN" دکھایا جائے تو یہ ٹھیک ہے، بشرطے کہ کار سڑک پر کھڑی نہ ہو۔ اسے سڑک پر جانے سے پہلے ٹیکس کرنا ہوگا (اور یقینی بنانا ہوگا کہ اس کے پاس MOT ہے، یا پیشگی بک شدہ MOT ٹیسٹ کے لیے جا رہی ہو)۔

اگر MOT ختم ہو جائے تو کیا ہوگا؟

MOT کے بغیر کار کو ٹیکس نہیں کیا جا سکتا، کیونکہ تین سال سے پرانی کار کو ٹیکس کرنے کے لیے درست MOT درکار ہے۔ MOT کے بغیر کار میں واحد قانونی سفر پیشگی بک شدہ MOT ٹیسٹ یا مرمت کے لیے گیراج کی طرف ہو سکتا ہے۔ انشورنس بھی MOT کے بغیر کالعدم ہو سکتا ہے، تو اپنی پالیسی چیک کریں۔

جرمانے اور سزائیں

  • غیر ٹیکس شدہ کار چلانے سے عدالت سے باہر تصفیہ یا جرمانہ ہو سکتا ہے، اور کار کو کلیمپ کیا جا سکتا ہے۔
  • عوامی سڑک پر غیر ٹیکس شدہ کار رکھنا SORN کے بغیر سزا بھی دی جاتی ہے، چاہے وہ کبھی چلائی نہ جائے۔
  • MOT کے بغیر ڈرائیونگ جرمانہ کا سبب بن سکتی ہے اور، اگر کار غیر محفوظ ہو، سزا کے نقاط۔

فوری حوالہ

حالتآپ کو کیا چاہیے
استعمال شدہ کار خریدنااسے چلانے سے پہلے ٹیکس کریں
کار سڑک سے باہرSORN کا اعلان کریں، اسے عوامی سڑکوں سے دور رکھیں
MOT ختم ہو گئیMOT بک کریں، صرف ٹیسٹ تک جائیں
کار فروخت کرنافوری طور پر DVLA کو مطلع کریں؛ آپ کا ٹیکس واپس کیا جائے گا

خریداری سے پہلے دیگر چیکس کے لیے، استعمال شدہ کار خریدنے کی چیک لسٹ دیکھیں۔

مزید گائیڈز

Local weather